Języki: Waluta: Projekty UnijneProjekty Unijne
Środki czyszczące Tło slider

Faq

Strona główna » Faq

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Za pośrednictwem sklepu internetowego lub formularza kontaktowego. Zarejestruj się na stronie naszego sklepu, jeżeli potrzebujesz faktury VAT. Robiąc zakupy, jako gość otrzymasz tylko paragon fiskalny. Jeżeli występują jakiekolwiek problemy ze złożeniem zamówienia prosimy o zgłaszanie tego poprzez formularz kontaktowy

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Tak. Jeżeli złożysz oświadczenie przed wysłaniem towaru przez sprzedawcę, istnieje możliwość wycofania zamówienia. Jeżeli nie zdążysz zrezygnować z zamówienia możesz odmówić przyjęcia paczki – zostaniesz jednak obciążony kosztami dostawy

Jak długo muszę czekać na realizację zamówienia?

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania informacji o wybraniu formy płatności za pobraniem i wynosi od 1-2 dni roboczych

Czy jesteście producentem?

Tak. „ROYAL” Sp. z o.o. jest bezpośrednim producentem chemii profesjonalnej. Wszystkie produkty są opracowywane w naszym laboratorium i produkowane w naszym zakładzie

Czy produkty firmy ROYAL posiadają potrzebne certyfikaty, zezwolenia na obrót środkami czystości?

Tak, wszystkie produkty posiadają niezbędną dokumentację, umożliwiającą sprzedaż na terenie UE (poza produktami biobójczymi, które mają rejestrację tylko i wyłącznie na terenie Polski)

Jakie są opcje wysyłki?

Paczkę wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, paletę za pośrednictwem firmy przewozowej SUUS lub SHENKER

Ile kosztuje dostawa?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy. Ze względu na dynamicznie zmieniające się ceny usług kurierskich koszty te mogą ulec zmianie

Jaka jest polityka zwrotów?

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

W jakiej walucie mogę dokonać płatności?

PLN lub EUR

Jakie mamy formy płatności?

Za zamówienie można zapłacić:
– zwykłym przelewem na konto sklepu,
– szybkim przelewem za pośrednictwem- firmy DotPay, PayPal
– kurierowi podczas odbioru przesyłki (zapłaty za pobraniem- gotówką u kuriera),

Gdzie mogę zgłosić problem techniczny?

Prześlij zgłoszenie na mail biuro@royal.info.pl , zadzwoń lub skorzystaj z formularza kontaktowego na stronie sklepu

Co w przypadku gdy moja przesyłka przyjdzie uszkodzona?

Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka wychodząca z naszego sklepu jest ubezpieczona. Ważne jest aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.

Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.

W naszej ofercie

Zapoznaj się z naszą ofertą
Potrzebujesz pomocy
Skontaktuj się z nami
Exit
Przewiń na górę