Za pośrednictwem sklepu internetowego lub formularza kontaktowego. Zarejestruj się na stronie naszego sklepu, jeżeli potrzebujesz faktury VAT. Robiąc zakupy, jako gość otrzymasz tylko paragon fiskalny. Jeżeli występują jakiekolwiek problemy ze złożeniem zamówienia prosimy o zgłaszanie tego poprzez formularz kontaktowy
Tak. Jeżeli złożysz oświadczenie przed wysłaniem towaru przez sprzedawcę, istnieje możliwość wycofania zamówienia. Jeżeli nie zdążysz zrezygnować z zamówienia możesz odmówić przyjęcia paczki – zostaniesz jednak obciążony kosztami dostawy
Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania informacji o wybraniu formy płatności za pobraniem i wynosi od 1-2 dni roboczych
Tak. „ROYAL” Sp. z o.o. jest bezpośrednim producentem chemii profesjonalnej. Wszystkie produkty są opracowywane w naszym laboratorium i produkowane w naszym zakładzie
Tak, wszystkie produkty posiadają niezbędną dokumentację, umożliwiającą sprzedaż na terenie UE (poza produktami biobójczymi, które mają rejestrację tylko i wyłącznie na terenie Polski)
Paczkę wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskich, paczkomatów oraz paletowo za pośrednictwem firmy przewozowej SUUS lub Raben.
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy. Ze względu na dynamicznie zmieniające się ceny usług kurierskich koszty te mogą ulec zmianie
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.
PLN lub EUR
Za zamówienie można zapłacić:
– zwykłym przelewem na konto sklepu,
– szybkim przelewem za pośrednictwem- firmy DotPay, PayPal
– kurierowi podczas odbioru przesyłki (zapłaty za pobraniem- gotówką u kuriera),
Prześlij zgłoszenie na mail biuro@royal.info.pl , zadzwoń lub skorzystaj z formularza kontaktowego na stronie sklepu
Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka wychodząca z naszego sklepu jest ubezpieczona. Ważne jest aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.
Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.